Ghid practic de distracție pentru copii și părinți în București

Rob LaDuca şi Mark Seidenberg, magicienii din spatele serialului MICKEY ŞI PILOŢII DE CURSE

0
Rob LaDuca şi Mark Seidenberg, magicienii din spatele serialului MICKEY ŞI PILOŢII DE CURSE
Nu-i aşa că juniorii tăi abia aşteaptă să urmărească noi episoade din “Mickey şi Piloţii de Curse”? Mai ales că serialul este difuzat atât pe Disney Junior, sâmbăta şi duminica de la 10.30, cât şi pe Disney Channel, tot sâmbăta şi duminica de la 7.50. Şi, pentru că show-ul este pe cale să fie lansat în întreaga lume, am stat de vorbă cu Rob LaDuca (producător executiv) şi Mark Seidenberg (co-producator executiv/editor scenarist coordonator) pentru a afla mai multe detalii despre această producţie.

Rob LaDuca (producător executiv) şi Mark Seidenberg (co-producator executiv/editor scenarist coordonator) sunt principalii creatori din spatele seriei de aventuri pe pista de la Disney Junior, “Mickey şi Piloţii de Curse”. Toate aventurile pe care le vedeţi în serialul care i-a cucerit deja pe prichindei încep întâi cu... ei. Aşa că i-am luat la întrebări! Ce-am aflat? Citiţi interivul de mai jos!


Ce vă entuziasmează cel mai mult la lansarea internaţională a animaţiei "Mickey şi Piloţii de Curse"?

ROB LADUCA: Suntem încântaţi că serialul va fi lansat la nivel internaţional pentru ne dorim ca oamenii din întreaga lume să se poată bucura de această animaţie la fel de mult ca şi noi.

MARK SEIDENBERG: "Mickey şi Piloţii de Curse" prezintă o serie de concepte universale amuzante, precum şi personaje extraordinare.

ROB LADUCA: Mai mult, aventurile ne poartă în jurul lumii, în locaţii precum Spania, Italia, Franţa şi Marea Britanie – şi dincolo de ele. Serialul va oferi câte puţin pentru fiecare, pentru că cursele au loc în întreaga lume.


 Care a fost sursa de inspiraţie pentru aceste aventuri europene?

MARK SEIDENBERG: Inspiraţia vine de la Mickey. Lui îi place să călătorească în întreaga lume, aşa că ne-am gândit că ar fi distractiv să-l vedem în diferite situaţii din mai multe locaţii din lume. Ne-am gândit că ar fi amuzant să-l vedem participând la curse de maşini din diferite culturi. De aici a pornit această idee globală.

ROB LADUCA: Fiecare dintre poveştile care au loc în Europa prezintă elemente ale oraşului în care se desfăşoară acţiunea. Spre exemplu, Franţa este renumită pentru mâncarea specifică, aşa că ne-am decis să creăm o poveste despre o cursă a rulotelor de mâncare. În Spania, avem un mic tăuraş care se împrieteneşte cu Minnie

MARK SEIDENBERG: În Italia, Goofy devine pasionat de mâncare. El adoră paştele şi chifteluţele, desigur! Iar în Marea Britanie, ne-am dorit să creăm o poveste despre bijuteriile Coroanei.

ROB LADUCA: Dar şi despre repararea Big Ben-ului.


Cât de important a fost pentru voi să călătoriţi în locaţii internaţionale cu Mickey?

ROB LADUCA: Să fim sinceri, eram exaltaţi de ideea că vom putea duce aceste personaje în diferite ţări.

MARK SEIDENBERG: Am fost foarte încântaţi că am putut realiza acest lucru.

ROB LADUCA: Este bine să le arăţi copiilor diferite culturi cu care este posibil să nu fie familiarizaţi. Este un lucru care ne entuziasmează, şi de aceea am făcut toate eforturile pentru a ne asigura că am reprezentat corect reperele fiecărei ţări prin desenele şi design-ul nostru.


Ce repere internaţionale vor vedea fanii în primul sezon al serialului animat?

MARK SEIDENBERG: Atunci când mergem la Londra, vom vedea Big Ben, Tower Bridge şi Turnul Londrei. Şi desigur, vizităm şi Palatul Buckingham.

ROB LADUCA: Când călătorim în Franţa, vom vedea numeroase străduţe şi obiective de vizitat din Paris. Vom vedea Turnul Eiffel, care este superb. Şi vom merge şi la un magazin de brânzeturi!


Ce obiective vedem în Madrid şi Roma?

ROB LADUCA: În Roma, Minnie şi Daisy vizitează Treptele Spaniole, Fântâna lui Neptun, Colosseum-ul şi renumitele apeducte.

MARK SEIDENBERG: Când mergem la Madrid, vom vizita piaţa de vechituri numită El Rastro, iar Poarta Europei joacă un rol important în povestea noastră.

ROB LADUCA: Aşa e, în episodul din Madrid, maşinile concurează până la Poarta Europei. Este o imagine emblematică.


Care a fost cel mai dificil reper de conceput?

MARK SEIDENBERG: Cred că Colosseum-ul a fost cel mai dificil obiectiv de recreat pentru serial. Construcţia nu este uniforma în structura sa, lucru care este dificil de desenat pentru că este degradata şi începe să-şi arate vârstă. A fost nevoie de multă muncă pentru a-l face să arate incredibil, dar suntem foarte mândri de rezultat. Arată superb.


De ce v-aţi decis asupra acestor patru oraşe europene?

MARK SEIDENBERG: Acestea sunt toate oraşele pe care Rob şi cu mine le-am vizitat. Acest lucru este util. Mai mult, ele sunt câteva dintre cele mai mari oraşe ale Europei. Toate aceste oraşe s-au remarcat din perspectiva noastră, dar sperăm să adăugăm şi mai multe pe listă în viitor.

ROB LADUCA: Cred că dacă suntem norocoşi să putem realiza sezoane viitoare, va trebui să călătorim mult în scop de cercetare!


De cât de multă activitate de cercetare a fost nevoie pentru design-ul oraşelor şi al obiectivelor lor emblematice?

ROB LADUCA: Procesul de design presupune foarte multă muncă de cercetare. Din păcate, nu au existat vizite de cercetare în Europa pentru echipa – dar o parte din designerii noştri au vizitat aceste oraşe. Şi dacă nu le-au vizitat încă, internetul constituie un avantaj uriaş.

MARK SEIDENBERG: De asemenea, suntem norocoşi că Disney este o companie foarte mare. Avem persoane de contact în toate aceste oraşe, ceea ce este minunat. După ce scriam un scenariu despre Londra, trimiteam scenariul la Londra. După ce scriam un scenariu despre Franţa, îl trimiteam reprezentanţilor noştri din Paris. Scenariile au fost trimise în fiecare dintre aceste oraşe pentru a ne asigura că toate informaţiile sunt corecte şi că prezentăm cele mai interesante locaţii din aceste oraşe.


Design-ul fundalului arată foarte european în aceste poveşti internaţionale. Cum aţi reuşit să captaţi esenţa culturii britanice, spaniole, italiene şi franceze în desene?

ROB LADUCA: Mulţumim. Este un compliment frumos. Accentele personajelor contribuie la realizarea poveştii, dar încercăm să facem totul pentru că design-ul să dea aceeaşi senzaţie că aceste oraşe. Spre exemplu, clădirile din Madrid sunt decorate cu elemente din fier. Mici detalii precum acestea sunt de ajutor.


Care dintre aventurile internaţionale vă plac cel mai mult?

ROB LADUCA: Personal, îmi place mult episodul Agent Double-O-Goof care ne-o prezintă pe Regina. Acel episod mai prezintă un alt personaj numit Agentul Chips, care arată că Goofy, dar de fapt este un agent al serviciilor secrete britanice. Agentul Chips este un fel de James Bond al animaţiei noastre. El vine în Hot Dog Hills pentru a proteja secretul Reginei care se ascunde într-o servietă importanta.

MARK SEIDENBERG: Nu putem dezvălui secretul, dar există un răufăcător pe nume Comandantul Heist care vrea acea servietă – şi va face orice pentru a pune mâinile pe ea.


 Când v-aţi decis să o includeţi pe Regină în show?

MARK SEIDENBERG: Când am început să venim cu idei de poveste pentru Londra, ne-am gândit că ar fi amuzant dacă am putea să o implicăm pe Regină. Minnie şi-a dorit dintotdeauna să organizeze o petrecere cu ceai cu Regina, aşa că ne-am asigurat să-i oferim lui Minnie această oportunitate.


 Vom mai vedea şi alte personalităţi emblematice care locuiesc în alte ţări în Mickey şi Piloţii de cursă?

ROB LADUCA: Cred că da, în următoarele poveşti.

MARK SEIDENBERG: Lucrăm la aceste poveşti în prezent, dar sunt confidenţiale.


 Ce alte locuri din lume mai sunt vizitate de Mickey şi prietenii lui?

ROB LADUCA: Mare parte din acţiune se petrece în oraşul Hot Dog Hills, dar vom călători în Hawai şi în Europa. A fost foarte amuzant să recreăm Hawai.

MARK SEIDENBERG: În viitor, speram să călătorim în America de Sud la un moment dat. Am discutat şi despre o vizită în India şi Asia. Sunt multe ţări pe care le avem în vedere pe parcurs.


În pofida tuturor acestor aventuri internaţionale, care a fost prioritatea voastră în crearea unei noi serii animate cu Mickey Mouse?

ROB LADUCA: În esenţa lui, ne-am dorit să creăm un show amuzant despre maşini şi curse – dar şi să integrăm teme precum munca în echipă, fairplay-ul, loialitatea şi prietenia.

MARK SEIDENBERG: Sperăm că aceste lucruri vor fi observate de toţi cei care vor urmări serialul. Suntem nerăbdători să auzim feedback-ul pe măsură ce serialul este lansat în întreaga lume. 

Spune-ţi opinia

Notă: Codul HTML este citit ca şi text!
Inapoi sus